Data publikacji strony internetowej: 6 lipca 2022 roku.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 6 lipca 2022 roku.
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej aplikacji mobilnej możesz zgłosić do Pani Oliwii Krystkowiak, Specjalistki ds. informacji i promocji — mailowo oliwia.krystkowiak@wfr.org.pl lub telefonicznie +48 61 671 71 71, +48 602 481 691.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym.
W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej aplikacji mobilnej lub treści, z Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej instytucji, czyli Prezesa Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju:
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Biuro Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju sp. z o.o. znajduje się w budynku Szyperska Office Center, przy ulicy Szyperskiej 14 w Poznaniu. Do budynku można dojechać komunikacją miejską – m.in. autobusami 174 i 190 oraz tramwajami 7, 8, 17. W pobliżu zlokalizowane są przystanki o nazwie „Małe Garbary”. Do budynku prowadzą utwardzone dojścia.
Wejście główne do biurowca Szyperska Office Center znajduje się od zachodniej strony budynku, pośrodku elewacji, na poziomie chodnika. Biurowiec Szyperska Office Center jest objęty ochroną świadczoną przez firmę ochroniarską.
Wejście główne składa się z trzech komponentów:
Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
Spółka nie dysponuje miejscami parkingowymi dla klientów.
Przy budynku znajduje się niewielki parking, należący do administratora budynku, gdzie nie ma wyznaczonych miejsc dla osób z niepełnosprawnościami.
Obok znajdują się prywatne parkingi, gdzie również nie ma wyznaczonych miejsc dla osób z niepełnosprawnościami.
Pomieszczenia biurowe Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju znajdują się w klatce A (6. piętro) i w klatce F (5. i 6. piętro), gdzie prowadzą schody lub winda.
Biurowiec Szyperska Office Center jest przystosowany do osób z niepełnosprawnością. Brak utrudnień do wjazdu wózkiem.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Naprzeciw wejścia w holu głównym jest ogólnodostępny Punkt Informacyjny, do którego można się zgłosić po wejściu do budynku. Pracownik punktu skontaktuje się z pracownikiem WFR. Osoby z niepełnosprawnością chcące dostać się do biura WFR powinny skierować się w lewo, do klatki F i wybrać w windzie przyciski 5. lub 6. piętro oznaczone alfabetem brajla na panelu dotykowym. Panel przyzywowy windy posiada przycisk dogodny dla osób ze szczególnymi potrzebami. Z holu, po skierowaniu się do klatki F na wyższe piętra prowadzą schody z poręczami po jednej stronie.
W przypadku problemów w samodzielnym dotarciu do pomieszczeń WFR należy dzwonić do Sekretariatu na numer telefonu +48 61 671 71 71, +48 61 671 71 72.
W celu kontaktu klienta z pracownikiem Spółki, Sekretariat informuje o przybyciu klienta na spotkanie.
Na parterze, po lewej stronie recepcji znajduje się pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami, wyposażone w system przywoławczy (dzwonki).
Przewijak dla dzieci jest w toalecie na parterze.
W biurowcu Szyperska Office Center znajdują się tablice informacyjne oraz Punkt Informacyjny. Na tablicach umieszczone są nazwy instytucji znajdujących się w biurowcu wraz z numerami pięter.
W sposób głosowy informacje o rozkładzie pomieszczeń w budynku uzyskać można w Punkcie Informacyjnym.
W przypadku niemożności samodzielnego dotarcia do pomieszczeń Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju, istnieje możliwość zejścia pracownika lub uzyskania pomocy w doprowadzeniu na daną kondygnację. Celem uzyskania pomocy należy dzwonić na numer telefonu +48 61 671 71 71, +48 61 671 71 72. do Sekretariatu WFR.
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online. W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści, aby analizować ruch w naszej witrynie oraz w celach statystycznych. Kontynuując korzystanie z naszej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych oraz mechanizmie plików cookie znajdą Państwo w polityce prywatności.